niedziela, 30 sierpnia 2015

słodkości czyli to co każdy lubi! :))

hejka! dzisiejszy post będzie... o słodyczach, słodkościach, czekoladkach i deserach! :*** bo kto nie lubi słodyczy??? babeczki, cukierki, landrynki... podobno czekolada leczy smutek :))) a wy, wierzycie w to??? u mnie zdecydowanie działa i poprawia humor!!!
moja top lista wypieków:
1) ciastka OREO

2) ciastka hit

3) rogaliki seven days mini

4) karpatki!

a teraz czas na słodycze:
1. maaaaaczki
2. czekolada milka mleczna
3. żelki mlekosmyki
4. galaretki owocowe z nadzieniem
5. michałki białe 
przepis na shakea czekoladowego!
wg kwiati :*** sama już go robiłam :)))
1. bierzemy kubek zimnego mleka
2. wsypujemy 5 łyżeczek kakao
3. bierzemy drugi kubek i wrzucamy kostki lodu
4. wstrząsamy przez 2 minuty
GOTOWE!!!! smacznego ;***
a wy???? jakie lubicie słodyczeee??? znacie fajne przepisy? piszcie w komciach!!!!
jeżeli będą minimum 3 komcie to będzie nowa nocia!!!
pozdroooo <3
kwiati 
a na koniec coś mega słodziaśnego!!!

5 komentarzy:

  1. Karpatka! Mniam! :*
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem się zastanawiam, czy jestem jedyną osobą, kktóra nie przepada za ciastkami oreo. Jak dla mnie to żadna rewelacja. Ciekawa notka, czekam na kolejną :)

    http://francuski-w-moim-zyciu.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, na prawdę przyjemnie się czyta, szczególnie o słodkościach, ale ograniczyłabym trochę użycie emotek, a dodałabym wielkie litery c:
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi narobiłaś smaka kobieto :D
    sherlock-polska.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń