sobota, 22 sierpnia 2015

hejka!!!

jestem kwiatonatorka ale mówcie mi kwiati, w tym roku ide do 4 klasy :))) będe pisać bloga! o wszystkim!! zwierzęta, szkoła, muzyka, kwiatonators, saszanators, rysowanie, moda, jedzenie, fryzjerstwo - no o wszystkim! ;))) ale najpierw powiem co nieco o mnie :)) moje imie jest na pare liter - na razie nie będe o nim pisać. mam prawie 10 lat. kocham muzyke pop i jestem fanką dawida kwiatkowskiego! ;*** możecie go nie lubić ale dla mnie jest super mega pozytywną osobą i super piosenkarzem :)) lubie chomiczki. mam samiczkę chomika dżungarskiego. nazywa sie fifi. kocham zwierzątka! psy, koty, konie, chomiki, króliki... ale nie lubię węży (zjadają myszki i chomiczki!! ;c), pająków, owadów, feeeeeee! :(((( tylko te z futerkiem <333 lubie rysować na komputerze :))) a tu mój rysunek:
to awatar który sama narysowałam
komentujcie i obserwujcie!! wchodźcie na mojego bloga, będzie mi bardzo miło :))) mam nadzieje że podoba wam sie ten wpis. dajcie like jeżeli wam sie podoba!!
do zobaczenia jeszcze dzisiaj!!!
kwiaaaaaaaaatiiii <3333333333

6 komentarzy:

  1. Odpisałam ci na twój komentarz i odpowiedziałam na zawarte w nim pytania.
    Mam pewne zastrzeżenia do wyglądu bloga. Nie jest zły, bo czytelny i minimalistyczny, a takie lubię. Jednak radziłabym poszperać, bo dobry wygląd przyciąga. Wpisz w google: ,,szablony na blogspot'' i wyskoczą ci gotowe cudeńka.
    Co do reszty, trudno mi coś wywnioskować.
    Wydajesz się ciekawą i sympatyczną osobą o zainteresowaniach, które podzielam (zwierzęta, sztuka). Do Dawida Kwiatkowskiego jestem za to neutralnie nastawiona.
    Pozdrawiam.
    upadly-marzyciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ale troszeczkę więcej interpunkcji i ortografii
    dziewczynysieznaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to powodzenia w prowadzeniu bloga życzę ;)

    http://francuski-w-moim-zyciu.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że zaczynasz pisać bloga. :]

    Mam tylko kilka rad:
    1. Pisz pełnymi zdaniami i ogranicz trochę emotikony. Tak będzie o wiele czytelniej.
    2. Wyjustuj tekst. Według mnie stosując ten prosty zabieg łatwiej czyta się posty.
    3. Dodaj jeszcze jakąś grafikę. Dobrze się zapowiada.

    Mam nadzieję, że moje rady okażą się choć trochę przydatne i chciałabym życzyć Ci dużo weny. :)

    OdpowiedzUsuń