sobota, 22 sierpnia 2015

chomiczki :))) i ich wrogowie :((

hejka! 
to mój pierwszy prawdziwy post, mam nadzieje że sie wam spodoba :)) dzisiaj będzie o moich ulubionych zwierzątkach - chomiczkach! <333 no bo kto nie lubi chomiczków? są malutkie, słodziutkie i takie pocieszne! <333 sama mam chomiczka jak już wspomniałam. a wy?? macie chomiki?? jak się nazywają???
rasy chomiczków:
chomik syryjski - największy chomik domowy
chomik europejski - największy chomik, dziki
chomik dżungarski - średni chomik
chomik roborowskiego - najmniejszy chomik
chomik chiński - żadki chomik
chomik potrzebuje:
klatki, domku, miseczki, poidełka, kołowrotku (kółka), karmy, przysmaków np kolby, warzyw, owoców, sianka na budowe gniazdka.
polecane przezemnie karmy: vitapol - fifi ją uwielbia, vitakraft - fifi lubi przysmaki z tej firmy
forki chomiczków:

sweeeeeeeeeeeeeeet!!! <3333 *____*

chomiczek po posiłku :)))

jemy ciastko :)))

wrogowie chomiczków:
niestety niektórzy karmią chomikami węże! ;((( i jaszczurki ;((( to przykre że ludzie dają takiego słodkiego bezbronnego zwierzaczka na pożarcie!!! nie mogą dawać im jakiejś innej karmy? np. udko z kurczaka.
ostatnio widziałam jak jakiś facet wszedł do zoologicznego i zapytał o chomiki na karme. a co gorsza sprzedawca mu je przedał ;((( dwa śliczne chomiczki syryjskie - jeden pomarańczowo biały a drugi beżowy ;((( a mogły mieć doby dom! ;(( 

komentujcie ten wpis <333
papa!
kwiati

11 komentarzy:

  1. Za chomikami osobiście nie przepadam (albo to one za mną), ale sama mam królika (miniaturkę) i podobno nimi także karmione są węże. To smutne, bo nie wyobrażam sobie, żeby mój Gibby został zeżarty...
    Ładne tło, ale warto zmienić nagłówek. Myślę, że powinnaś zaczynać zdania dużą literą i kończyć kropką- będziesz poważniej traktowana wśród blogerów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam chomika syryjskiego - Lulka, szkoda, że one tak szybko umierają. Teraz mam 2 świnki morskie.
    Proponuję pisać zdania wielką literą i kończyć kropką. Na postach ":D,333>" i inne psują wszystko. Zrób jeszcze jakiś ładny nagłówek, zmniejsz czcionkę i pododawaj kilka widgetów. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Obserwujemy? Daj znać u mnie!

    http://i-am-caroline-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam syryjskiego, to naprawdę słodkie stworzonka. Teraz mam króliczka ;)

    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. króliczki też są naprawde śliczne :))) może kiedyś będe takiego mieć, podobają mi sie karzełki teddy

      Usuń
  4. Udko z kurczaka... naprawdę? Czy widzisz różnicę między mordowaniem chomiczka a kurczątka?
    Dodam jeszcze, że chomik, zanim zostanie zeżarty przez jakiegoś gada, ma dużą klatkę, poidełko, domek itd., podczas gdy kurczaki są zazwyczaj hodowane w ciasnych klatkach, słońca i natury nie widzą.
    Z resztą, z tego co wiem, chomiki to niezbyt emocjonalne stworzonka.
    Mimo to, nie uznaję hodowania gadów w klatkach. Co innego, jeśli mieszkają i polują na wolności a co innego, jeśli ludzie podstawiają im pod nos niczemu nie winne zwierzątka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama chomika nigdy nie miałam i raczej mieć nie będę. Po prostu za nimi nie przepadam. Natomiast rolę mojego zwierzątka idealnie spełnia (w tej chwili) 2 letni szynszyl ;)
    Pozytywny blog, oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam węża i karmię go świerszczami, myszami i starymi chomikami, które już nie mają sił żyć XDD

    OdpowiedzUsuń